Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2414
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павелко, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T12:17:52Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T12:17:52Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Павелко, Вікторія. Історико-педагогічні аспекти розвитку поняття «інтеграція» / В. Павелко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 15/47 : Педагогіка. - С. 53-60. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2414 | - |
dc.description.abstract | Здійснено ретроспективний аналіз педагогічної спадщини відомих діячів минулого й сучасних науковців відповідно до періодів розвитку проблеми інтеграції. Визначено й узагальнено змістові аспекти поняття «інтеграція», психолого-педагогічні основи, методичні рекомендації та особливості практичної реалізації інтеграції в навчально-виховному процесі загалом на кожному з виокремлених етапів.Зазначено й охарактеризовано періоди, коли вперше було дано змістове потлумачення в педагогічному аспекті поняття «інтеграція» та набуття ним самодостатнього значення, відокремлення від поняття «міжпредметні зв’язки». Розкрито змістове наповнення, охарак-теризовано нове спрямування й практичну реалізацію міжпредметних зв’язків у цей період. Узагальнено накопичене століттями надбання з тeopii й пpaктики мiжпpeдмeтниx зв'язкiв.Узагальнено результати досліджень сучасних учених щодо феномену інтеграції в освіті, концептуалізації наукових ідей. Зокрема визначено змістовий аспект, тотожності й відмінності понять «інтеграція» та «міжпредметні зв’язки». Висвітлено стратегію й тактику інтегрованого навчання, враховуючи змістову й кількісну (наявність однокореневих понять) багатоаспектнсть поняття «інтеграція», та наведено приклади його тлумачень у дидактичному контексті залежно від смислових акцентів.Наголошено на потребі обгрунтування поняття «дидактична інтеграція», визначення ii теоретичних основ, створення концептуальних положень інтегративного навчання у закла-дах освіти різного ступеня. Звернено увагу на виокремлення галузі наукового знання про суть, закономірності й застосування інтеграції – інтегрології та її «звуженого» поняття: едукаційна інтегрологія. Зазначено, що на сучасному етапі розрізняють поняття «педагогічна інтеграція» й «інтеграція в освіті», кожне з яких реалізується у різноманітних контекстах. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | поняття | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.title | Історико-педагогічні аспекти розвитку поняття «інтеграція» | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
365-Текст статті-906-1-10-20230202.pdf | 315,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.