Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймас, Наталія-
dc.contributor.authorМихайловська, Жанна-
dc.date.accessioned2023-09-11T12:24:51Z-
dc.date.available2023-09-11T12:24:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПриймас, Наталія. Специфіка сприйняття художньої літератури як мистецтва слова учнями молодшого шкільного віку / Н. Приймас, Ж. Михайловська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 15/47 : Педагогіка. - С. 61-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2415-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз художньої літератури як мистецтва слова. Розкрито проблему виховання і розвитку особистості через літературну освіту. З’ясовано роль літературного виховання у дошкільному віці як основи для розвитку читацької діяльності у початковій школі, а також, значення дитячої книжки, яка є важливим засобом різноманітних впливів на особистість. Обґрунтовано роль уроків читання у початковій школі. Досліджено психолого-педагогічні особливості сприйняття художнього твору молодшими школярами. Проаналізовано головні аспекти літературного виховання учнів початкової школи. Охарактеризовано мету та основні завдання літературного читання у початкових класах. Визначено компоненти читацької діяльності, а також якості читання, серед яких вагома роль належить свідомому читанню. Розглянуто процес роботи над художнім твором на уроках різних типів, прийоми роботи над художнім текстом, роль розвитку творчої діяльності учнів на основі прочитаного для літературного виховання. Досліджено реалізацію літературного виховання у взаємозв’язку класного, позакласного читання, позакласної та позашкільної виховної роботи. Запропоновано форми позакласної роботи з літератури та розкрито їх вплив на формування і розвиток особистості. Наведено позаурочні форми навчання, які пропонується використовувати для літературного виховання. Зазначено значення бібліотек закладів загальної середньої освіти для організації літературного виховання, а також взаємозв’язок вчителя та бібліотекаря у проведенні виховних заходів. Виділено види бібліотечних уроків, які сприяють у вихованні культури читання, навичок самоосвіти та самореалізації. Висвітлено роль співпраці з батьками у формуванні інтересу до книги.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectхудожня літератураuk_UA
dc.subjectпозакласна роботаuk_UA
dc.subjectчитанняuk_UA
dc.subjectлітературне вихованняuk_UA
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectкнигаuk_UA
dc.titleСпецифіка сприйняття художньої літератури як мистецтва слова учнями молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
366-Текст статті-908-1-10-20230202.pdf290,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.