Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/241
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашиток, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-06T09:52:20Z | - |
dc.date.available | 2021-12-06T09:52:20Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ашиток, Надія. Формування професійного іміджу майбутнього педагога в культурологічному аспекті / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2308-4634 | - |
dc.identifier.issn | 2617-0825 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/241 | - |
dc.description.abstract | У статті пропонується авторське розуміння сутності культурологічного підходу до вивчення іміджу педагога в світлі модернізації сучасної освіти. Незважаючи на численні праці з вивчення різних аспектів іміджу вчителя, проблеми визначення його сутності ґрунтовно не вивчені. У статті аналізуються погляди вітчизняних та зарубіжних педагогів та психологів на поняття “образ”, основні аспекти проблеми формування образу вчителя. На методологічній основі цього підходу авторка розвиває ідею про відмінність іміджу педагога у різних культурах і на різних історичних етапах. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | культурологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | імідж | uk_UA |
dc.subject | навчальні заклади | uk_UA |
dc.title | Формування професійного іміджу майбутнього педагога в культурологічному аспекті | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126380-Текст статті-269930-1-10-20180319.pdf | 257,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.