Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2422
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабиніна, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-14T07:46:06Z | - |
dc.date.available | 2023-09-14T07:46:06Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Бабиніна, Юлія. Теоретико-методологічні аспекти виховання естетичного смаку майбутніх учителів музичного мистецтва засобами взаємодії мистецтв / Ю. Бабиніна // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 17-22. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2422 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено сутності та змісту, а також у теоретико-методологіч-ному обґрунтуванні процесу виховання естетичного смаку майбутніх учителів музичного мистецтва засобами взаємодії мистецтв. Розкрито змістове наповнення понять «естетичний смак Естетичний смак майбутніх вчителів музичного мистецтва є необхідною складовою їхньої професійної компетентності. Він представляє собою індивідуальну систему оцінки явищ, яка формується під впливом соціального середовища та відображається у творах мистецтва. Розвиток естетичного смаку сприяє формуванню готовності особистості до адекватної оцінки музичних явищ, сучасної культури та сприйняття власного професійно-педагогічного та творчого шляху. Компонентами художнього смаку майбутніх вчителів музичного мистецтва є когнітивний (пов’язаний з пізнанням), емоційно-ціннісний (пов’язаний з емоціями та цінностями) і рефлексивно-творчий (пов’язаний з роздумами та творчим процесом) аспекти. Для ефективного розв’язання даної проблеми дослідження виявлено важливість культурологічного (пов’язаного з розумінням культурного контексту), антропологічного (пов’язаного з вивченням людської природи та особистісного розвитку), аксіологічного (пов’язаного з ціннісними орієнтаціями), інтегративного (пов’язаного з поєднанням різних аспектів) та системного (пов’язаного з розумінням взаємозв’язку компонентів) наукових підходів. Ці підходи сприяють глибшому розумінню естетичного смаку та його розвитку у контексті музичного мистецтва, що сприяє підготовці майбутніх учителів для професійної діяльності та творчого самовдосконалення. Автор приходить до висновку, що естетичний смак майбутніх вчителів музичного мистецтва є невід’ємною складовою їхньої професійної компетентності. Естетичний смак визначається як індивідуальна система оцінки явищ, яка формується в соціальному середовищі і відображається у творах мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | системний підхід | uk_UA |
dc.subject | педагогічні принципи | uk_UA |
dc.subject | інтегративний підхід | uk_UA |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | смак | uk_UA |
dc.subject | естетичний смак | uk_UA |
dc.subject | естетична культура | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | культурологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | антропологічний підхід | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні аспекти виховання естетичного смаку майбутніх учителів музичного мистецтва засобами взаємодії мистецтв | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
370-Текст статті-916-1-10-20230706.pdf | 341,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.