Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищук, Юлія-
dc.date.accessioned2023-09-14T07:52:53Z-
dc.date.available2023-09-14T07:52:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГрищук, Юлія. Педагогічна модель розвитку діагностичної компетентності викладачів іноземних мов вищих військових навчальних закладів / Ю. Грищук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 54-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2423-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню педагогічної моделі розвитку діагностичної компетентності викладачів іноземних мов ВВНЗ у системі післядипломної освіти. Проаналізовані підходи українських на іноземних науковців до визначення понять “модель” та “моделювання”. Розкрито змістовне наповнення усіх елементів (мети, завдань, принципів, підходів, організаційно-педагогічних умов, змісту, методів, засобів, технологій, організацій-них форм навчання, критеріїв і показників діагностування рівнів розвиненості діагностичної компетентності, результату) запропонованої педагогічної моделі, які взаємопов’язані і взаємодіють між собою, створюючи синергетичний зв’язок, який є необхідним для розвитку діагностичної компетентності викладачів іноземних мов ВВНЗ. Модель включає в себе наступні блоки: концептуальний, змістовний, методичний, діагностично-результативний. Концептуальний блок наочно відтворює мету, завдання розвитку діагностичної компетентності викладачів іноземних мов ВВНЗ з урахуванням знань, умінь, навичок, досвіду, цінностей, а також методологічних підходів та дидактичних принципів, яких ми дотримувалися під час моделювання. У змістовному блоці висвітлено зміст підготовки викладачів іноземних мов ВВНЗ, який реалізується відповідно до компонентів їхньої діагностичної компетентності. Методичний блок відображає етапи авторської методики, траєкторії адаптивного навчання, а також відображає форми, методи, засоби, які забезпечують поступове, цілеспрямоване, системне та послідовне оволодіння змістовними складовими діагностичної компетентності викладачів іноземних мов ВВНЗ. Діагностично-результативний блок містить результат розвиненості діагностичної компетентності викладачів іноземних мов ВВНЗ за допомогою визначених критеріїв та показників.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдіагностична компетентністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectвикладач іноземних мов ВВНЗuk_UA
dc.subjectіншомовна підготовкаuk_UA
dc.subjectосвітньо-інформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjectпедагогічне моделюванняuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.titleПедагогічна модель розвитку діагностичної компетентності викладачів іноземних мов вищих військових навчальних закладівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
376-Текст статті-929-1-10-20230706.pdf474,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.