Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГураль, Інеса-
dc.contributor.authorСмоловик, Ліана-
dc.date.accessioned2023-09-15T05:56:36Z-
dc.date.available2023-09-15T05:56:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГураль, Інеса. Взаємозв’язок між пріоритетами студентів при виборі формату навчання та їхньою успішністю / І. Гураль, Л. Смоловик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 64-71.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2426-
dc.description.abstractВ зв’язку з вимушеною роботою українських вищих навчальних закладів у віддале ному режимі спочатку в кризових умовах пандемії, а потім військових дій, всі учасники освітнього процесу накопили солідний досвід у реалізації різних технологій навчання. Напрацьовані підходи потребують осмислення, якісного аналізу та обґрунтування можливостей вдосконалення нових форм навчання. Великий інтерес викликає взаємозв’язок результатів навчання та пріоритетів студентів у виборі очного традиційного, змішаного та онлайн форматів навчанням. В статті досліджено зв’язок сприйняття студентами різних технологій навчання в різних навчальних дисциплінах з їх академічною успішністю. Аналіз результатів опитування свідчить, що для навчальних дисциплін, які є або традиційно складними для освоєння студентами, наприклад, математика, або важливими для майбутнього фаху, вибір формату навчання статистично значуще відрізняється для студентів з різними академічними досягненнями. З дисциплін гуманітарного циклу академічна успішність студентів не пов’язана з вибором моделі організації навчання. Встановлено, що студенти, які успішно навчаються, для вивчення математики вважають найкращим традиційне очне навчання. Найменш привабливим для них є онлайн навчання, яке для студентів з низькими досягненнями, навпаки, вважається оптимальним. Для дисциплін, які пов’язані з наступною діяльністю, кращі студенти вважають оптимальним змішаний формат навчання. Студенти з гіршою успіш-ністю надають перевагу традиційному очному та дистанційному формату. Отримані результати емпіричного дослідження в подальшому потребують аналізу причин виявлених уподобань студентів, їх залежності чи незалежності від академічної успішності. Ці результати можуть дати орієнтири для проектування та реалізації освітньої політики в університеті в післякризовий період.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтрадиційне очне навчанняuk_UA
dc.subjectонлайн навчанняuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальні дисципліниuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectуспішністьuk_UA
dc.titleВзаємозв’язок між пріоритетами студентів при виборі формату навчання та їхньою успішністюuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
377-Текст статті-931-1-10-20230706.pdf503,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.