Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2426
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гураль, Інеса | - |
dc.contributor.author | Смоловик, Ліана | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-15T05:56:36Z | - |
dc.date.available | 2023-09-15T05:56:36Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Гураль, Інеса. Взаємозв’язок між пріоритетами студентів при виборі формату навчання та їхньою успішністю / І. Гураль, Л. Смоловик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 64-71. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2426 | - |
dc.description.abstract | В зв’язку з вимушеною роботою українських вищих навчальних закладів у віддале ному режимі спочатку в кризових умовах пандемії, а потім військових дій, всі учасники освітнього процесу накопили солідний досвід у реалізації різних технологій навчання. Напрацьовані підходи потребують осмислення, якісного аналізу та обґрунтування можливостей вдосконалення нових форм навчання. Великий інтерес викликає взаємозв’язок результатів навчання та пріоритетів студентів у виборі очного традиційного, змішаного та онлайн форматів навчанням. В статті досліджено зв’язок сприйняття студентами різних технологій навчання в різних навчальних дисциплінах з їх академічною успішністю. Аналіз результатів опитування свідчить, що для навчальних дисциплін, які є або традиційно складними для освоєння студентами, наприклад, математика, або важливими для майбутнього фаху, вибір формату навчання статистично значуще відрізняється для студентів з різними академічними досягненнями. З дисциплін гуманітарного циклу академічна успішність студентів не пов’язана з вибором моделі організації навчання. Встановлено, що студенти, які успішно навчаються, для вивчення математики вважають найкращим традиційне очне навчання. Найменш привабливим для них є онлайн навчання, яке для студентів з низькими досягненнями, навпаки, вважається оптимальним. Для дисциплін, які пов’язані з наступною діяльністю, кращі студенти вважають оптимальним змішаний формат навчання. Студенти з гіршою успіш-ністю надають перевагу традиційному очному та дистанційному формату. Отримані результати емпіричного дослідження в подальшому потребують аналізу причин виявлених уподобань студентів, їх залежності чи незалежності від академічної успішності. Ці результати можуть дати орієнтири для проектування та реалізації освітньої політики в університеті в післякризовий період. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | традиційне очне навчання | uk_UA |
dc.subject | онлайн навчання | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | навчальні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | успішність | uk_UA |
dc.title | Взаємозв’язок між пріоритетами студентів при виборі формату навчання та їхньою успішністю | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
377-Текст статті-931-1-10-20230706.pdf | 503,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.