Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2427
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деленко, Валентина | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-15T06:13:26Z | - |
dc.date.available | 2023-09-15T06:13:26Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Деленко, Валентина. Методична підготовка як необхідна складова професійної підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / В. Деленко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 72-78. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2427 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено комплексний аналіз вітчизняних наукових досліджень з питань професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти загалом та методичної підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти зокрема. Автором зазначено, що методична підготовка є вагомою складовою професійної підготовки майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти в умовах вищої школи. Визначено сукупність професійно-особистісних характеристик фахівця дошкільної освіти: сформованість професійно-педагогічної культури, наявність методичної компетентності, готовність до проведення навчально-виховної діяльності в умовах закладу дошкільної освіти. Обгрунтовано вимоги до професійної підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти (цілісність у всій системі навчання; забезпечення ефективної реалізації основних функцій педагога-фахівця у майбутньому; розвиток обізнаності у психолого-педагогічній та фаховій галузях знань; формування і розвиток професійних умінь та навичок, особистого досвіду та набуття загальної освіченості й ерудованості). Запропоновано різні підходи до визначення поняття «методична культура», виокремлено найбільш важливі критерії оцінювання рівнів її сформованості: технологічна активність, педагогічне мислення, професійна грамотність, функціональна грамотність; зазначено рівні сформованості: адаптивний, репродуктивний, евристичний, креативний. Автором визначено завдання (мотивування майбутніх вихователів до формування власної методичної компетентності; формування здатності у майбутніх вихователів до використання професійних умінь і навичок для практичного вирішення завдань організації освітнього процесу в умовах закладу дошкільної освіти), описано зміст і структурні ком-поненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний, рефлексивний, креативний), принципи (активності, цілеспрямованості, науковості тощо) методичної підготовки майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти. Запропоновано педагогічні умови ефективного формування методичної культури майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | педагогічна культура | uk_UA |
dc.subject | методична підготовка | uk_UA |
dc.subject | вихователь закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.title | Методична підготовка як необхідна складова професійної підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
378-Текст статті-933-1-10-20230706.pdf | 318,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.