Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2434
Назва: Застосування в системі загальної середньої освіти STEAM-технологій у процесі вивчення філологічних дисциплін: теоретико-практичний підхід
Автори: Кекало, Юлія
Макарова, Тетяна
Ключові слова: STEAM-технології
STEAM-освіта
інноваційні методики
трансдисциплінарність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кекало, Юлія. Застосування в системі загальної середньої освіти STEAM-технологій у процесі вивчення філологічних дисциплін: теоретико-практичний підхід / Ю. Кекало, Т. Макарова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 117-122.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей застосування STEAM-технологій у системі загальної середньої освіти в процесі вивчення філологічних дисциплін та представленні варіантів проведення уроків української мови та літератури на прикладі дослідно-експериментальної роботи Криворізького Покровського ліцею Криворізької міської Ради Дніпропетровської області за темою «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення STEAM-освіти в умовах реформування освітньої галузі». Окреслено проблемне поле та актуальність обраної теми, узгоджено мету та проаналізовано дослідження з питань реформування системи загальної середньої освіти відповідно до завдань STEAM-освіти та створення єдиного простору, який включав би в себе мережу зацікавлених закладів освіти різних типів, STEAM-центрів, STEAM-амбасад, STEAM-педагогів, котрі спрямовані на розробку навчально-методичного забез-печення та наукового супроводу впровадження освітніх інновацій. У статті здійснено огляд актуальних наукових праць, у яких висвітлюється сутність STEAM-технологій у контексті педагогічних досліджень та виявлено, що найменше нині є вивченою гуманітарна освіта з точки зору окресленої проблеми й саме тому сьогодні постає особлива потреба застосовувати STEAM-технології під час вивчення філологічних дисциплін. Інновації базуватимуться на підготовці вчителя до викладання на принципах трансдисциплінарності, індивідуальності, громадянської спрямованості та продуктивної мотивації до моделі потреб. Описано форми, методи, технології та засоби STEAM-освіти як у процесі проведення занять, так і розробки в рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна-2023» у Дніпропетровській області, STEAM-тижня й концептуально-діа-гностичного етапу роботи закладу за окресленою проблемою, який дозволив нам апробувати навчально-методичне забезпечення STEAM-освіти. Сформульовано висновки до статті та перспективи подальшого розвитку теми щодо застосування в системі загальної середньої освіти STEAM-технологій у процесі вивчення філологічних дисципліну передових наукових дослідженнях та публікаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2434
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
386-Текст статті-947-1-10-20230707.pdf314,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.