Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2438
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корсікова, Катерина | - |
dc.contributor.author | Потапова, Наталя | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-15T10:27:50Z | - |
dc.date.available | 2023-09-15T10:27:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Корсікова, Катерина. Електронні інструменти розвитку критичного мислення здобувачів вищої освіти / К. Корсікова, Н. Потапова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 129-134. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2438 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі розвитку критичного мислення здобувачів вищої освіти під час дистанційного та змішаного навчання за допомогою різних електронних інструментів. У процесі аналізу науково-педагогічної літератури визначено, що критичне мислення є об’єктом уваги вітчизняних та зарубіжних дослідників та педагогів. Увага акцентується на важливості концепції формування критичного мислення особистості, її визнанні в усьому світі й упровадженню на всіх освітніх рівнях. Наголошено на якостях та вміннях особистості, яка вміє критично мислити, а саме: готовності до планування, гнучкості, цілеспрямованість, готовності виправляти свої помилки, усвідомленні, позитивній установці на критичне мислення тощо. Проаналізовано алгоритм розвитку критичного мислення: аналіз проблемних міркувань, розуміння міркувань, оцінка міркування та критика аргументованих міркувань. Розкрито можливості використання електронних інструментів для розвитку критичного мислення майбутніх учителів під час викладання професійно орієнтованих дисциплін. Одним з найбільш відомих методів розвитку критичного мислення є «асоціативний кущ». Його суть полягає у пошуку асоціацій до певного поняття або проблеми за принципом мозкового штурму. Наголошено на використанні онлайн-платформи для створення інфографіки Canva з метою побудови різноманітних гірлянд асоціацій. Організувати цікаву навчальну роботу в синхронному режимі допоможе віртуальна дошка Miro. З її допомогою можна структурувати інформацію, провести мозковий штурм, розробляти й доповнювати інтелект-карти. Створення хмар слів у Word It Out вчить здобувачів освіти класифікувати, виокремлювати певні поняття, робити висновки. Наведено приклади використання сервісу Google Docs у виконанні вправи «крісло автора» зі здобувачами вищої освіти. Обґрунтовано великі можливості електронних інструментів для розвитку критичного мислення у майбутніх учителів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | електронні інструменти | uk_UA |
dc.subject | Canva | uk_UA |
dc.subject | Word It Out | uk_UA |
dc.subject | асоціативний кущ | uk_UA |
dc.subject | мозковий штурм | uk_UA |
dc.subject | хмара слів | uk_UA |
dc.subject | крісло автора | uk_UA |
dc.subject | Google Docs | uk_UA |
dc.subject | Miro | uk_UA |
dc.title | Електронні інструменти розвитку критичного мислення здобувачів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
388-Текст статті-951-1-10-20230707.pdf | 687,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.