Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСапожников, Станіслав-
dc.date.accessioned2021-12-06T10:04:33Z-
dc.date.available2021-12-06T10:04:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСапожников, Станіслав. Методологічні орієнтири формування компетентностей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей у світлі викликів ХХІ століття. / С. Сапожников // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 30-36.-
dc.identifier.issn2308-4634-
dc.identifier.issn2617-0825 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/243-
dc.description.abstractУ статті розглянуті теоретичні позиції, підходи та принципи, вироблені у філософії, наукознавстві, психології, педагогіці, що закладають методологічні орієнтири дослідження формування компетентностей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей. У статті стверджується, що тільки комплексне поєднання та використання проаналізованих положень, створює передумови для глибинного розуміння та усвідомлення сутності основ формування компетентностей у майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectучитель фізико-математичних спеціальностейuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectформування компетентностейuk_UA
dc.titleМетодологічні орієнтири формування компетентностей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей у світлі викликів ххі століттяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126382-Текст статті-269935-1-10-20180319.pdf256,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.