Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2440
Назва: | Out-of-school training and its role in supporting beginning teachers during the induction program in Japan |
Автори: | Luchenko, Olha Doronina, Olha |
Ключові слова: | вчителі-початківці позашкільна підготовка програма входження вчителів у професію розвиток вчителів адаптація Японія освітні центри |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Luchenko, Olha. Out-of-school training and its role in supporting beginning teachers during the induction program in Japan / O. Luchenko, O. Doronina // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 143-154. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається позашкільна частина програми входження вчителів у професію в Японії. На основі аналізу поглядів японських дослідників на дану тему охарактеризовано деякі проблеми первинної професійної адаптації, професійної та соціальної дезадаптації, поняття «шоку при зіткненні з реальністю», шляхи попередження та управління дезадаптацією вчителів-початківців. Огляд останніх досліджень показав, що інформація з позашкільного компоненту програми входження вчителів у професію дещо обмежена, оскільки дослідження переважно не приділяють увагу позашкільній частині, вважаючи її менш важливою, ніж шкільну. Для кращого розуміння цілей, змісту, форм, методів оцінювання та три-валості обов’язкового позашкільного компоненту програм входження вчителів у професію у Японії було проведено кілька інтерв’ю в префектурних освітніх центрах протягом двомісячної грантової програми від Японської фундації в Центрі японської мови регіону Кансай. Аналіз посібників, які надаються вчителям освітніх центрів м. Сайтама та м. Осака, дає зрозуміти такі питання, як самооцінка та самоаналіз викладачів, які проводяться шляхом заповнення сторінок у розділі «Моє портфоліо». Окрім підвищення кваліфікації вчителів, у статті також досліджуються загальні види діяльності освітніх центрів, наприклад консультування з питань освіти, які вважаються особливо важливими. Результати показують, що обов’язкова післядипломна підготовка вчителів у Японії має стандартизовану структуру, рекомендовану Міністерством освіти, проте реалізація програми стажування є обов’язком кожної префектурної Ради з питань освіти. Як наслідок, тривалість, методи та зміст програми можуть суттєво відрізнятися залежно від пріоритетів і потреб кожного місцевого адміністративного органу, що робить підготовку вчителів-початківців досить децентралізованою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2440 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
390-Текст статті-955-1-10-20230707.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.