Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2441
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Богдан | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-15T10:44:17Z | - |
dc.date.available | 2023-09-15T10:44:17Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Мельник, Богдан. Технологія змішаного навчання. Особливості впровадження даної технології у вищій медичній освіті, зокрема в галузі стоматології / Б. Мельник // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 155-161. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2441 | - |
dc.description.abstract | Стаття спрямована на ознайомлення з поняттям змішаної форми навчан-ня, яка стала провідною формою організації навчального процесу в умовах поширення пандемії COVID-19 та війни на території України. Проведений аналіз літератури з проблеми дослідження дозволив визначити основні форми змішування, які можуть впроваджуватись в умовах конкретного навчального закладу на різних рівнях, зокрема як на рівні окремої дисципліни або групи, так і на рівні всього університету. Процес змішування є доволі простим, але різноспрямованим і може передбачати: змішування очного та дистанційного форматів навчання, змішування структурованого і неструктурованого навчання, користувацького й зовнішнього контенту, самостійного і групового навчання. Використовуючи змішану форму навчання, сучасний заклад вищої освіти, і, відповідно, викладач, який в ньому працює, суттєво розширює горизонти традиційних форм навчальної діяльності, створюючи для здобувача освіти такі умови освітньої діяльності, в яких він буде почувати себе максимально комфортно, з урахуванням індивідуальних можливостей, та матиме доступ до створюваних інформаційних баз та банків даних, які носять суто профільний характер, та сприяють загальному розвитку здобувача освіти, його професійному зростанню. В статті описано особливості впровадження технології змішаного навчання у закладах вищої освіти при підготовці медиків, зокрема фахівців у галузі стоматології та ортодонтії. Визначено основні переваги даної форми навчання в умовах сьогодення, та механізми реалізації технології під час підготовки фахівців даного спрямування, серед яких, варто відмітити, обмін досвідом та знаннями із фахівцями та експертами відповідної галузі у дистанційному форматі, за рахунок залучення здобувачів освіти до конференцій, дискусій, заочних екскурсій і т. п., які проводяться в режимі онлайн, і не вимагають безпосередньої присутності здобувача освіти у місці проведення заходу. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | стоматологічний факультет | uk_UA |
dc.subject | стоматологія | uk_UA |
dc.title | Технологія змішаного навчання. Особливості впровадження даної технології у вищій медичній освіті, зокрема в галузі стоматології | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
391-Текст статті-957-1-10-20230707.pdf | 322,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.