Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2446
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопів, Любов | - |
dc.contributor.author | Довбенко, Світлана | - |
dc.contributor.author | Бандура, Ліля | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T08:17:45Z | - |
dc.date.available | 2023-09-18T08:17:45Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Прокопів, Любов. Історіографія дослідження проблеми інноваційних технологій у підготовці вчителів початкової школи (ХХІ ст.) / Л. Прокопів, С. Довбенко, Л. Бандура // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 182-188. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2446 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено історіографію професійної підготовки майбутніх учителів молодших класів у роботах українських дослідників. Автори досліджують аналіз історіографії окресленої проблематики у залежності від умовно визначених ними етапів. (2000-2016 рр., 2016-2022 рр.). Даний поділ вони вважають необхідним, оскільки він представляє певні аспекти у соціальному та економічному житті країни. У статті використані два підходи до вивчення проблематки: хронологічний, тематичний. Стверджується, що заклади вищої освіти повинні забезпечити формування професійно компетентного педагога як творчої особистості, який володіє системою знань, комплексом вмінь та навичок, соціально активного, такого, який вміє швидко адаптовуватись до змін сьогодення. Доведено, що у підготовці майбутніх фахівців провідну роль відіграють інноваційні технології навчання, так, як вони спрямовані на формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості. Окрему увагу виділено комп’ютерно-інформаційним технологіям, оскільки сучасні науковці найбільшу вагу приділяють саме їм. Вчені, які досліджували інноваційні технології у підготовці вчителів початкової школи, зосереджувались на різних проблемах, пов'язаних з цією темою. У результаті напрацювань у публікації визначені найбільш поширені в інноваційні педагогічні технології для підготовки вчителя початкових класів: структурнологічні, інтеграційні технології, електронні курси, професійно-ділові ігрові технології (ділові та рольові ігри, імітаційні вправи, індивідуальний тренінг, комп’ютерні програми тощо); тренінгові засоби, інформаційно-комп’ютерні та діалоговокомунікаційні технології. Автори наголошують, що початок ХХІ ст. в історіографічному аналізі позначився появою наукових доробок, у яких з точки зору сучасної парадигми оцінюється процес підготовки вчителів початкових класів у контексті інноваційних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителя початкових класів | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | історіографія | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні технології | uk_UA |
dc.title | Історіографія дослідження проблеми інноваційних технологій у підготовці вчителів початкової школи (ХХІ ст.) | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
395-Текст статті-965-1-10-20230707.pdf | 323,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.