Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2447
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скоромна, Маріанна | - |
dc.contributor.author | Шарапова, Ганна | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T10:11:04Z | - |
dc.date.available | 2023-09-18T10:11:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Скоромна, Маріанна. Професійно-педагогічне спілкування як основа професійної діяльності майбутнього вчителя початкових класів / М. Скоромна, Г. Шарапова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 189-193. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2447 | - |
dc.description.abstract | У статті проведено цілісний аналіз праць багатьох великих вчених, педагогів та психологів з теми важливості й особливостей професійно-педагогічного спілкування; визначено та розмежено поняття «спілкування» та «педагогічне спілкування»; обгрунтовано зміст головних тверджень щодо проблеми. Розкрито функції, стилі, види, стуктуру та інструменти головного питання; виявилено основний шлях побудови культури професійно-педагогічного спілкування як основи професійної діяльності. Більш детально розгорнуто питання про вербальні та невербальні засоби контактування. Наведено основні компоненти техніки педагогічної комунікації та перелік потрібних вмінь для вчителя для сприятливої взаємодії, якими кожен педагог повинен прагнути оволодіти. Наголошено на важливості ролі педагога як партнера по спілкуванню, коли вступає у контакт з учнями; це надає більшої свободи вчителю та потребує підвищенної активності. Головне, щоб вихователь збудував та залишив позитивне враження про себе в очах учнів. Також проведено емпіричне дослідження у вигляді опитування та анкетування на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, в якому брали участь студенти III-IV курсів спеціальності «Початкова освіта». Результатами його зафіксовано специфіку та схильність до стилю професійно-педагогічного спілкування майбутніх учителів початкової школи, виявлено оцінку самоконтролю в спілкуванні та рівень розвитку здатності контролювати та керувати поведінкою під час взаємодії з майбутнім учнем. Зазначено, що необхідно підвищити рівень комунікативного контролю студентів даного напряму підготовки, а також збільшити частку вибору стилю «дружньої взаємодії» у спілкуванні. Окрім цього, важливо, щоб робота з підготовки майбутнього вчителя початкової школи до спілкування проводилася протягом усього періоду навчання у ВНЗ. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічне спілкування | uk_UA |
dc.subject | педагогічна техніка | uk_UA |
dc.title | Професійно-педагогічне спілкування як основа професійної діяльності майбутнього вчителя початкових класів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
396-Текст статті-967-1-10-20230707.pdf | 309,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.