Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯмполь, Юрій-
dc.date.accessioned2023-09-18T12:21:50Z-
dc.date.available2023-09-18T12:21:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯмполь, Юрій. Професійний розвиток педагога як основна мета розвитку менеджменту якості закладу освіти / Ю. Ямполь // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 16/48 : Педагогіка. - С. 229-235.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2453-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз професійного розвитку педагогів з точки зору практичної значущості. Теоретично обґрунтовано модель управління процесом професійного розвитку педагогів в освітній організації для покращення менеджменту якості освіти в закладах загальної середньої освіти. Вивчено роботи та дослідження вітчизняних вчених у галузі розвитку професійної компетентності педагогів та проаналізовано їхній вплив на розвиток та становлення менеджменту якості освіти в закладах освіти. Встановлено, що початком процесу професійного розвитку педагога можна назвати момент самовизначення особистості, що здійснюється двічі: під час вступу до вищого навчального закладу, або коледжу та під час його закінчення при виборі подальшого місця роботи. Узагальнено теоретичні аспекти менеджменту професійного розвитку педагогів закладів загальної середньої освіти. Зазначено, що розвиток педагогів в освітній організації – процес зростання освітнього (загального та професійного) потенціалу особистості педагога, організаційно забезпечений системою державних та громадських інституті. У дослідженні розкрито та обґрунтовано стан управління професійним розвитком педагогічного персоналу, який є процесом цілеспрямованої реалізації в освітній установі стратегії менеджменту, спрямованої на те, щоб сформувати певні компетенції педагогів. Концептуальною ідеєю теорії менеджменту розвитку педагогічного персоналу освітньої установи є створення внутрішньої організаційної практико-орієнтованої системи підвищення кваліфікації педагогів, що передбачає те, що основою професійного розвитку має бути активна суб'єктна позиція самого педагога, його інтенсивна практико-орієнтована методична (науково-методична) діяльність, а завершуватися вона має певним результатом чи продуктом, розробленим педагогом у процесі внутрішньошкільного підвищення кваліфікації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectменеджмент якості освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвиток педагогівuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентності педагогівuk_UA
dc.titleПрофесійний розвиток педагога як основна мета розвитку менеджменту якості закладу освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
403-Текст статті-981-1-10-20230707.pdf321,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.