Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФаст, Ольга-
dc.date.accessioned2021-12-06T10:16:32Z-
dc.date.available2021-12-06T10:16:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФаст, Ольга. Ефективність наукового керівництва як чинник забезпечення якості докторської освіти: європейський контекст. / О. Фаст // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 42-46.-
dc.identifier.issn2308-4634-
dc.identifier.issn2617-0825 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/245-
dc.description.abstractНа підставі аналізу зарубіжних джерел з проблеми наукового керівництва дисертаційними дослідженнями аспірантів з’ясовано, що явище це багатогранне і досить дискусійне. На сьогодні у країнах ЄС пріоритетність формування європейської культури наукового керівництва набуває особливої ваги і пов’язується передусім із забезпеченням якості докторської освіти. Досвід провідних університетів світового класу показує, що процес удосконалення наукового керівництва, наставництва як освітніх інституцій є поступовим і спрямовується на пошук нових, альтернативних моделей його організації, зокрема колективного наукового керівництва (англ. group supervision) та когорто-зорієнтованої освітньої технології (англ. cohort based pedagogies).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectдокторська освітаuk_UA
dc.subjectнауковий керівникuk_UA
dc.subjectуправління якістю докторської підготовкиuk_UA
dc.subjectефективність наукового керівництваuk_UA
dc.titleЕфективність наукового керівництва як чинник забезпечення якості докторської освіти: європейський контекстuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126386-Текст статті-269943-1-10-20180319.pdf251,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.