Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФуркало, Володимир-
dc.contributor.authorФуркало, Вікторія-
dc.date.accessioned2023-09-26T12:22:37Z-
dc.date.available2023-09-26T12:22:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФуркало, Володимир. Особливості профілювання філософії в процесі викладання її для нефілософських спеціальностей / В. Фуркало, В. Фуркало // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: В. А. Бодак (гол. ред.), О. А. Ткаченко, Я. Бартошевський та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2023. - Вип. 46 : Філософія. - С. 200-213.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2469-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості профілювання філософії в процесі викладання її для нефілософських спеціальностей. Метою статті є аналіз особливостей профілювання філософії в процесі викладання її для нефілософських спеціальностей. Методологія. На основі аналізу науково-педагогічних джерел, визначено, що «профілювання» розглядається як збір та аналіз інформації у процесі викладання філософії, як навчальної дисципліни, що включає в себе, з однієї сторони, видову профілізацію відповідного вищого освітнього закладу, його конкретного інституту чи факультету, пов'язану з застосуванням навчального матеріалу конкретної наукової дисципліни, з іншої – галузеву профілізацію, яка передбачає застосування матеріалу навчальної дисципліни відповідної галузі, в якій будуть реалізовувати свою діяльність майбутні фахівці. Наукова новизна. З’ясовано, що саме філософія сприяє формуванню всебічно розвинутої особистості. Тісний зв’язок із профілем вищого освітнього закладу в процесі викладання філософії дає змогу активізувати вивчення курсу майбутніми фахівцями. Демонструючи зв’язок викладання курсу філософії з профілем вищого освітнього закладу, науково-педагогічний працівник активізує мотиваційну сферу суб’єктів навчання та додає усвідомленість в його процес навчання. Визначено, що змістовне наповнення дисципліни філософії не залежить від профілю вищого освітнього закладу, але його вра-хування здійснює вплив на навчальну діяльність, через постійний пошук, відповідно до спеціалізації відповідних методів, способів надання філософського матеріалу, де важливу роль відводиться викладачу філософії, який має зацікавити кожного студента у вивченні даного курсу. Висновки. Вважаємо, що необхідно додати у зміст навчальної дисципліни інформацію з профілюючих наук, з метою продемонструвати, як закони діалектики чи певні філософські категорії та поняття працюють в цих науках і допомагають їм в наукових дослідженнях. Основна ідея полягає в тому, щоб викладач володів такими знаннями, уміннями та навиками з метою показати взаємозв’язок філософської проблематики із професійною спрямованістю.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофілюванняuk_UA
dc.subjectфілософське мисленняuk_UA
dc.subjectфілософіяuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectсамоідентифікаціяuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleОсобливості профілювання філософії в процесі викладання її для нефілософських спеціальностейuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211-Текст статті-427-1-10-20230524.pdf401,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.