Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоник, Михаїл (Руслан)-
dc.date.accessioned2023-10-13T09:41:50Z-
dc.date.available2023-10-13T09:41:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоник, Михаїл (Руслан). Похвала: інструмент сімейного виховання людської особистості в євроінтеграційних процесах сьогодення / М. (. Коник // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; ред. штат: В. А. Бодак (гол. ред.), О. А.Ткаченко, Я. Бартошевськийта ін. - Дрогобич : Видав. дім «Гельветика», 2022. - Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці : Філософія. Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці. - С. 37-49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2525-
dc.description.abstractМета роботи. У статті розкривається методологічна роль принципу виховання дитини через похвалу як через один з інструментів системи сімейного виховання. Методологія. Засобами досягнення поставленої мети постає порівняльний аналіз явищ та наслідків похвали, вплив її на свідомість і поведінку дитини. Наукова новизна. У статті проводиться аналіз акцентуалізаційних впливів на формування характеру дитини, її способу мислення та сприйняття навколишнього світу, що дає можливість акцентувати увагу на важливості підходу використання методи похвал у філософсько-освітньому дискурсі педагогіки сімейного виховання. При цьому варто наголосити на важливості педагогічного підходу до процесу застосування такого інструмента похвали, що дасть можливість розвинути в дитині здібності самоаналізу та правильного життєствердного сприйняття навколишнього середовища. Варто звернути увагу на те, що інструмент похвали залежить від педагогічно коректного використання: може нашкодити дитині, а може активувати в ній можливість до самовдосконалення й контролю. Похвала в процесі всього освітнього процесі, зокрема у сфері сімейного виховання, є пев-ною педагогіко-філософською категорію, здатною впливати на акцентуальні процеси формування людської особистості. Висновки. Похвала має індивідуальний характер: батьки вибирають свою особисту методологію роздавання похвал своїм дітям. Дослідження проблематики дає змогу говорити про сам інструмент похвали як акцентуальний процес формування характеру дитини. Проаналізувавши критерії похвали, можемо стверджувати, що педагогіка сімейного виховання на сучасних етапах розвитку потребує кореляційного впливу усвідомленого батьківства і материнства. Потрібно розуміти, що похвала як інструмент педагогіки сімейного виховання є багатогранним виміром батьківського впливу на дитячу особистість, здатна формувати звикання і залежність від похвали іншого, що в майбутньому згубно впливає на самооцінку, вдосконалення та розвиток людської особистості. В контексті євроітеграційних процесів сьогодення, в яких перебуває наше суспільство, похвала як інструмент виховання за умови правильного використання дає можливість формувати людину з вільним європейським мисленням.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпохвалаuk_UA
dc.subjectсімейне вихованняuk_UA
dc.subjectвідповідальне батьківствоuk_UA
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.subjectлюдська особистістьuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectсім’яuk_UA
dc.titleПохвала: інструмент сімейного виховання людської особистості в євроінтеграційних процесах сьогоденняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
169-Текст статті-348-1-10-20221121.pdf348,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.