Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2529
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лугова, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T09:59:09Z | - |
dc.date.available | 2023-10-13T09:59:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Лугова, Марія. Євроінтеграція як ресурс для українського дитинства в контексті освітніх перетворень / М. Лугова // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; ред. штат: В. А. Бодак (гол. ред.), О. А.Ткаченко, Я. Бартошевськийта ін. - Дрогобич : Видав. дім «Гельветика», 2022. - Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці : Філософія. - С. 97-114. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2529 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є дослідження євроінтеграції як ресурсу та можливості для покращення сьогодення українського дитинства в контексті освітніх перетворень. Методологічними засадами дослідження стали аналіз, синтез, порівняння та моделювання. Наукова новизна. Високі стандарти освіти та контроль за їх дотриманням, фінансування освітніх послуг, підвищення кваліфікації працівників, орієнтація на дитину та її самостійний розвиток – синоніми до поняття «європейська освіта», отже,й нові можливості для українських школярів в ракурсі євроінтеграції. Висновки.Модернізація освітньої системи, її вдосконалення розпочалися ще з початку становлення України як незалежної держави. Сучасні світові тенденції аналізувались фахівцями та викори-стовувались для покращення української освіти. Досліджуючи питання євроінтеграції як ресурсу для українського дитинства в контексті освітніх перетворень, ми проаналізували освітню систему як багатокомпонентне явище, що складається з деяких елементів, таких як досконалість освітніх програм, якість педагогічних працівників, способи управління навчальними закладами, а також рівень знань випускників шкіл. Виявлено актуальні аспекти європейських педагогічних концепцій та підходів, які важливо впровадити в українську освітню систему. Суттєвим кроком на шляху до європеїзації української освіти є концепція Нової української школи (НУШ). НУШ як концепція відрізняється практичною орієнтованістю на освітній процес та висуває на перше місце індивідуальні особливості дитини, що є напрочуд важливим для виховання та формування особистості. Успіх реалізації будь-яких інноваційних освітніх концепцій перш за все залежить від готовності вчителів до їх реалізації, від педагогічної майстерності, гнучкості та орієнтації на успіх кожної дитини. Тільки в таких умовах суспільство й батьки можуть бути впевнені в якості освітніх послуг, що надаються. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | середня освіта | uk_UA |
dc.subject | індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | НУШ | uk_UA |
dc.subject | самостійність | uk_UA |
dc.subject | ситуація успіху | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.title | Євроінтеграція як ресурс для українського дитинства в контексті освітніх перетворень | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Філософія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
173-Текст статті-356-1-10-20221121.pdf | 361,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.