Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлашкова, Олена-
dc.date.accessioned2023-10-20T08:22:43Z-
dc.date.available2023-10-20T08:22:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБлашкова, О. Ключові компетентності майбутніх вчителів природничих спеціальностей та їх вплив на формування світоглядних орієнтирів сучасної студентської молоді / О. Блашкова // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 184-189. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2541-
dc.description.abstractУ статті висвітлено пріоритетні компетентності майбутніх вчителів природничих спеціальностейта їх вплив на формування світоглядних орієнтирів сучасної студентської молоді. Акцентується увага назмісті ключових фахових компетентностей першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівпідготовки студентів природничих спеціальностей. Підкреслено, що формування гуманістичних цінностей єважливим процесом становлення майбутніх учителів, як професіоналів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгуманістичні ціннісні орієнтириuk_UA
dc.subjectключовікомпетентностіuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі природничих спеціальностейuk_UA
dc.titleКлючові компетентності майбутніх вчителів природничих спеціальностей та їх вплив на формування світоглядних орієнтирів сучасної студентської молодіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171186-Текст статті-378148-1-10-20190623.pdf259,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.