Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлепар, Марія-
dc.date.accessioned2023-10-20T10:41:51Z-
dc.date.available2023-10-20T10:41:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКлепар, М. Структурно-функціональний аналіз освітніх програм з підготовки студентів-міжнародників у закладах вищої освіти України / М. Клепар // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 97-103. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546-
dc.description.abstractУ статті здійсненo предметний структурно-функціональний аналіз освітніх програм спеціальності“Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії” галузі знань “Міжнародні відносини” зпозицій їхньої відповідності вимогам, критеріям, стандартам національних і міжнародних нормативнихосвітніх документів. З’ясовано, що, з одного боку, вони відповідають основними параметрами і стандартампроекту ТЮНІНГ (відповідність основним умовам, визначення профілю і рівня програми, загальних і фаховихкомпетентностей, розроблення питань щодо кредитів і навантаження, аналіз ресурсів реалізації освітньоїпрограми тощо), з іншого боку, подальшого вдосконалення потребує вибір нормативних навчальних дисциплінирізних циклів, які опановують студенти-міжнародники.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectміжнародні відносиниuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectнавчальні програмиuk_UA
dc.subjectпрофесійні стандартиuk_UA
dc.titleСтруктурно-функціональний аналіз освітніх програм з підготовки студентів-міжнародників у закладах вищої освіти Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171121-Текст статті-378023-1-10-20190623.pdf286,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.