Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарієнко, Владислав-
dc.date.accessioned2023-10-23T07:44:27Z-
dc.date.available2023-10-23T07:44:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСарієнко, В. Про коректне використання термінології при вивченні величин у початковій школі / В. Сарієнко // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 115-121. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2553-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальне питання з інформативного компоненту методики вивчення величину початковій школі – коректне використання термінології. Звертається увага на проблеми визначення поняття“величина” та на наслідки термінологічних помилок, які з цього випливають. Як на спосіб виправлення цихпомилок, звертається увага на чисельні дослідження вчених, які зазначають два значення поняття –загальнонаукове і предметне, та наводяться коректні формулювання означень величин, які вивчаються упочатковій школі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвеличинаuk_UA
dc.subjectвимірюванняuk_UA
dc.subjectтермінологіяuk_UA
dc.subjectозначенняuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectобчисленняuk_UA
dc.titleПро коректне використання термінології при вивченні величин у початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171124-Текст статті-378029-1-10-20190623.pdf269,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.