Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2553
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сарієнко, Владислав | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T07:44:27Z | - |
dc.date.available | 2023-10-23T07:44:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Сарієнко, В. Про коректне використання термінології при вивченні величин у початковій школі / В. Сарієнко // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 115-121. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2553 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальне питання з інформативного компоненту методики вивчення величину початковій школі – коректне використання термінології. Звертається увага на проблеми визначення поняття“величина” та на наслідки термінологічних помилок, які з цього випливають. Як на спосіб виправлення цихпомилок, звертається увага на чисельні дослідження вчених, які зазначають два значення поняття –загальнонаукове і предметне, та наводяться коректні формулювання означень величин, які вивчаються упочатковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | величина | uk_UA |
dc.subject | вимірювання | uk_UA |
dc.subject | термінологія | uk_UA |
dc.subject | означення | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | обчислення | uk_UA |
dc.title | Про коректне використання термінології при вивченні величин у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
171124-Текст статті-378029-1-10-20190623.pdf | 269,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.