Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2559
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гоцинець, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T11:45:15Z | - |
dc.date.available | 2023-10-23T11:45:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гоцинець, І. Використання мультимедійних засобів у процесі формування аудитивної компетенції студентів на практичних заняттях з німецької мови / І. Гоцинець // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 110-114. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2559 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання ефективності використання мультимедійних засобів у процесі формування аудитивної компетенції студентів на практичних заняттях з німецької мови, подається характеристика мультимедії як засобу підвищення мотивації студентів та індивідуалізаціі навчання та контролю їх діяльності, окреслено основні категорії мультимедіа, проаналізовано вербальні і невербальні знаки активного процесу слухання | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | мультимедіа | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні засоби | uk_UA |
dc.subject | вербальні і невербальні знаки | uk_UA |
dc.subject | інтерактивність | uk_UA |
dc.subject | аудіювання | uk_UA |
dc.subject | лінійні та нелінійні категорії; | uk_UA |
dc.title | Використання мультимедійних засобів у процесі формування аудитивної компетенції студентів на практичних заняттях з німецької мови | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174503-Текст статті-385961-1-10-20190730.pdf | 241,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.