Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоцинець, Ірина-
dc.date.accessioned2023-10-23T11:45:15Z-
dc.date.available2023-10-23T11:45:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГоцинець, І. Використання мультимедійних засобів у процесі формування аудитивної компетенції студентів на практичних заняттях з німецької мови / І. Гоцинець // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 110-114. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2559-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання ефективності використання мультимедійних засобів у процесі формування аудитивної компетенції студентів на практичних заняттях з німецької мови, подається характеристика мультимедії як засобу підвищення мотивації студентів та індивідуалізаціі навчання та контролю їх діяльності, окреслено основні категорії мультимедіа, проаналізовано вербальні і невербальні знаки активного процесу слуханняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмультимедіаuk_UA
dc.subjectмультимедійні засобиuk_UA
dc.subjectвербальні і невербальні знакиuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectлінійні та нелінійні категорії;uk_UA
dc.titleВикористання мультимедійних засобів у процесі формування аудитивної компетенції студентів на практичних заняттях з німецької мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174503-Текст статті-385961-1-10-20190730.pdf241,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.