Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗозуляк-Случик, Роксоляна-
dc.date.accessioned2023-10-23T12:21:31Z-
dc.date.available2023-10-23T12:21:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗозуляк-Случик, Р. Модель формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах / Р. Зозуляк-Случик // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 123-127. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2561-
dc.description.abstractУ статті подано ключові компоненти моделі професійно-етичної підготовки майбутніх соціальнихпрацівників, що сприяють підвищенню їхнього рівня сформованості професійної етики. Визначено сутністьмоделі як єдність структурно-функціональних блоків: цільово-методологічного, функціонально-процесуального, змістово-технологічного, діагностико-коригувального.Охарактеризовану модель формування професійної етики майбутніх соціальних працівників вуніверситетах розглядаємо як сукупність взаємопов’язаних компонентів, потрібних для упорядкованого йцілеспрямованого професійно-педагогічного впливу на розвиток морально-етичних якостей студентівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесійна етикаuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.titleМодель формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетахuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174507-Текст статті-385969-1-10-20190730.pdf243,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.