Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗоренко, Катерина-
dc.contributor.authorГриценко, Ірина-
dc.date.accessioned2023-10-23T12:48:21Z-
dc.date.available2023-10-23T12:48:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗоренко, К. Формування ключових компетентностей для навчання протягом життя / К. Зоренко, І. Гриценко // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2562-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування компетентностей для навчання протягом життя в умовахглобалізації. Також розкрито поняття безперервної освіти та доведено необхідність постійного оновленнязнань та професійних умінь. Опрацьовано та систематизовано шість принципів навчання протягом життя.Проведено аналіз Рамкової програми ЄС щодо оновлення ключових компетентностей та описано всі вісімкомпетентностей таких як: грамотність; мовна компетентність; математична компетентність такомпетентність у науках, технологіях та інженерії; цифрова компетентність; особиста, соціальна танавчальна компетентність; громадянська компетентність; підприємницька компетентність;компетентність культурної обізнаності та самовираженняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectпрофесійні навичкиuk_UA
dc.subjectнавчання протягом життяuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectпринципи навчанняuk_UA
dc.titleФормування ключових компетентностей для навчання протягом життяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174459-Текст статті-385826-1-10-20190729.pdf232,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.