Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2563
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ізбаш, Світлана | - |
dc.contributor.author | Ярова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T12:54:11Z | - |
dc.date.available | 2023-10-23T12:54:11Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ізбаш, С. Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до впровадження медіаграмотності / С. Ізбаш, О. Ярова // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2563 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено необхідність впровадження медіаграмотності у сучасний освітній процес.Проаналізовані нагальність змін у підготовці майбутніх вчителів інформатики, розвиток медіаграмотності та доцільність її впровадження в навчальний процес. Розглянуті сутність медіаграмотності вчителя, основні цілі медіаграмотності та шкільного курсу інформатики.Виявлені пріоритетні форми навчання, основні компетентності та вміння вчителя інформатики, які необхідні для впровадження медіаграмотності у шкільний курс | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | медіа грамотність | uk_UA |
dc.subject | інформатика | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
dc.title | Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до впровадження медіаграмотності | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174460-Текст статті-385828-1-10-20190729.pdf | 256,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.