Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІзбаш, Світлана-
dc.contributor.authorЯрова, Ольга-
dc.date.accessioned2023-10-23T12:54:11Z-
dc.date.available2023-10-23T12:54:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІзбаш, С. Особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до впровадження медіаграмотності / С. Ізбаш, О. Ярова // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2563-
dc.description.abstractУ статті визначено необхідність впровадження медіаграмотності у сучасний освітній процес.Проаналізовані нагальність змін у підготовці майбутніх вчителів інформатики, розвиток медіаграмотності та доцільність її впровадження в навчальний процес. Розглянуті сутність медіаграмотності вчителя, основні цілі медіаграмотності та шкільного курсу інформатики.Виявлені пріоритетні форми навчання, основні компетентності та вміння вчителя інформатики, які необхідні для впровадження медіаграмотності у шкільний курсuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectмедіа грамотністьuk_UA
dc.subjectінформатикаuk_UA
dc.subjectмайбутній вчительuk_UA
dc.titleОсобливості підготовки майбутніх вчителів інформатики до впровадження медіаграмотностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174460-Текст статті-385828-1-10-20190729.pdf256,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.