Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісник-Гуменюк, Юлія-
dc.date.accessioned2023-10-24T11:26:21Z-
dc.date.available2023-10-24T11:26:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолісник-Гуменюк, Ю. Дефінітивний аналіз понять культуротворчість, культуротворче середовище, культуротворча компетентність / Ю. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 65-70. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2567-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку педагогічної науки виняткового значення набувають питання узгодженнята уточнення національної та міжнародної термінології. Педагогіка має свій понятійний апарат – системупедагогічних понять, що виражають наукові узагальнення, відображають педагогічний досвід і знання. Зогляду на розробленість найбільш розповсюджених педагогічних категорій детально розглянемо лише деякі,найбільш вагомі в площині вдосконалення підготовки майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін,а саме: культуротворчість, культуротворче середовище, культуротворча компетентністьuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectкультуротворча компетентністьuk_UA
dc.subjectхудожньо-педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectкультуротворчістьuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectкультуротворче середовищеuk_UA
dc.titleДефінітивний аналіз понять культуротворчість, культуротворче середовище, культуротворча компетентністьuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174462-Текст статті-385832-1-10-20190730.pdf254,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.