Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2571
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кутняк, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T07:45:28Z | - |
dc.date.available | 2023-10-26T07:45:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кутняк, О. Застосування моделі переверненого уроку при вивченні геометрії / О. Кутняк // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2571 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошується на важливості застосування засобів декоративного мистецтва у формуванніхудожньо-естетичної культури учнівської молоді; художньо-естетичне виховання розглядається яккомпонент естетичного виховання, оскільки передбачає вплив засобів мистецтва на особистість;акцентується увага на доцільності використання різних видів народних промислів, що пов’язано зрегіональними особливостями українців, природою, працею; підкреслюється, що формування художньо-естетичного потенціалу учнів зумовлене впливом естетичних факторів довкілля та потребою залучення їхдо творення дизайну навчальних приміщень в народному стилі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | творча діяльність | uk_UA |
dc.subject | декоративне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | естетичне виховання | uk_UA |
dc.subject | художньо-естетичне виховання учнів | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.title | Застосування моделі переверненого уроку при вивченні геометрії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174599-Текст статті-386192-1-10-20190801 (1).pdf | 302,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.