Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКутняк, Ольга-
dc.date.accessioned2023-10-26T07:45:28Z-
dc.date.available2023-10-26T07:45:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКутняк, О. Застосування моделі переверненого уроку при вивченні геометрії / О. Кутняк // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2571-
dc.description.abstractУ статті наголошується на важливості застосування засобів декоративного мистецтва у формуванніхудожньо-естетичної культури учнівської молоді; художньо-естетичне виховання розглядається яккомпонент естетичного виховання, оскільки передбачає вплив засобів мистецтва на особистість;акцентується увага на доцільності використання різних видів народних промислів, що пов’язано зрегіональними особливостями українців, природою, працею; підкреслюється, що формування художньо-естетичного потенціалу учнів зумовлене впливом естетичних факторів довкілля та потребою залучення їхдо творення дизайну навчальних приміщень в народному стилі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтворча діяльністьuk_UA
dc.subjectдекоративне мистецтвоuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectхудожньо-естетичне виховання учнівuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.titleЗастосування моделі переверненого уроку при вивченні геометріїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174599-Текст статті-386192-1-10-20190801 (1).pdf302,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.