Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМішкулинець, Олена-
dc.contributor.authorКушнір, Іван-
dc.date.accessioned2023-10-26T08:34:18Z-
dc.date.available2023-10-26T08:34:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМішкулинець, О. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми в закладах загальної середньої освіти / О. Мішкулинець, І. Кушнір // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 84-89. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2573-
dc.description.abstractУ статті визначено актуальність проблеми обдарованості. Проаналізовано сутність, особливості та категорії обдарованості. Висвітлено основні ознаки прояву обдарованості дітей. Розглянуто особливості роботи соціального педагога з обдарованими учнями. Встановлено, що у роботі соціального педагога з обдарованими дітьми значне місце займає діяльність з батьками, вчителями, однолітками, тобто найближчим соціальним оточенням, задля створення єдиного соціального розвиваючого середовища, сприятливого для їх розвитку.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсоціальне оточенняuk_UA
dc.subjectмікросередовищеuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectобдаровані дітиuk_UA
dc.subjectконсультативна роботаuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми в закладах загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174498-Текст статті-385952-1-10-20190730.pdf364,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.