Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2573
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мішкулинець, Олена | - |
dc.contributor.author | Кушнір, Іван | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T08:34:18Z | - |
dc.date.available | 2023-10-26T08:34:18Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Мішкулинець, О. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми в закладах загальної середньої освіти / О. Мішкулинець, І. Кушнір // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 84-89. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2573 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено актуальність проблеми обдарованості. Проаналізовано сутність, особливості та категорії обдарованості. Висвітлено основні ознаки прояву обдарованості дітей. Розглянуто особливості роботи соціального педагога з обдарованими учнями. Встановлено, що у роботі соціального педагога з обдарованими дітьми значне місце займає діяльність з батьками, вчителями, однолітками, тобто найближчим соціальним оточенням, задля створення єдиного соціального розвиваючого середовища, сприятливого для їх розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | соціальне оточення | uk_UA |
dc.subject | мікросередовище | uk_UA |
dc.subject | соціальний педагог | uk_UA |
dc.subject | обдарованість | uk_UA |
dc.subject | обдаровані діти | uk_UA |
dc.subject | консультативна робота | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми в закладах загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174498-Текст статті-385952-1-10-20190730.pdf | 364,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.