Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвчаренко, Лілія-
dc.date.accessioned2023-10-26T08:38:42Z-
dc.date.available2023-10-26T08:38:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОвчаренко, Л. Тенденції й особливості вивчення іноземних мов майбутніми вчителями нефілологічних спеціальностей у 70-х - 80-х роках XX століття / Л. Овчаренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 165-170. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2574-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз процесу трансформації ідеологічних засад, організаційних умов і методикинавчання іноземної мови майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у 70-х –80-хрр. XX ст. З’ясовано,що в зазначений період змінилися пріоритети щодо вивчення іноземних мов у педагогічних закладах вищоїосвіти: вони хоча й набули професійно орієнтованого характеру, однак і надалі здебільшого зводилися дочитання і перекладу іноземної літератури з фаху.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectформи організаціїuk_UA
dc.subjectпринципи і методи навчанняuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectпедагогічні інститутиuk_UA
dc.subjectвчителі нефілологічних спеціальностейuk_UA
dc.titleТенденції й особливості вивчення іноземних мов майбутніми вчителями нефілологічних спеціальностей у 70-х - 80-х роках XX століттяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174603-Текст статті-386201-1-10-20190801.pdf282,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.