Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2574
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Овчаренко, Лілія | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T08:38:42Z | - |
dc.date.available | 2023-10-26T08:38:42Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Овчаренко, Л. Тенденції й особливості вивчення іноземних мов майбутніми вчителями нефілологічних спеціальностей у 70-х - 80-х роках XX століття / Л. Овчаренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 165-170. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2574 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз процесу трансформації ідеологічних засад, організаційних умов і методикинавчання іноземної мови майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у 70-х –80-хрр. XX ст. З’ясовано,що в зазначений період змінилися пріоритети щодо вивчення іноземних мов у педагогічних закладах вищоїосвіти: вони хоча й набули професійно орієнтованого характеру, однак і надалі здебільшого зводилися дочитання і перекладу іноземної літератури з фаху. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | форми організації | uk_UA |
dc.subject | принципи і методи навчання | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
dc.subject | педагогічні інститути | uk_UA |
dc.subject | вчителі нефілологічних спеціальностей | uk_UA |
dc.title | Тенденції й особливості вивчення іноземних мов майбутніми вчителями нефілологічних спеціальностей у 70-х - 80-х роках XX століття | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174603-Текст статті-386201-1-10-20190801.pdf | 282,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.