Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чепіль, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T11:36:28Z | - |
dc.date.available | 2023-10-26T11:36:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Чепіль, М. Особливості реалізації екологічної освіти у початкових та середніх школах Південної Європи / М. Чепіль // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано особливості реалізації екологічної освіти в початкових та середніх школахПівденної Європи та з’ясовано перспективи подальших наукових розвідок у даному напрямі засобамиекологічної освіти. Виявлено різноманітність способів, якими країни Південної Європи звертаються доекологічної освіти в системах початкової та середньої школи. З’ясовано, що екологічна освіта є обов’язковоюобластю навчальної програми в початковій та молодшій середній освіті із застосуванням різних підходів, ав ряді випадків у поєднанні з іншими підходами тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | середня школа | uk_UA |
dc.subject | Південна Європа | uk_UA |
dc.subject | курикулум | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | екологічна освіта | uk_UA |
dc.title | Особливості реалізації екологічної освіти у початкових та середніх школах Південної Європи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174375-Текст статті-385633-1-10-20190728.pdf | 283,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.