Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепіль, Марія-
dc.date.accessioned2023-10-26T11:36:28Z-
dc.date.available2023-10-26T11:36:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧепіль, М. Особливості реалізації екологічної освіти у початкових та середніх школах Південної Європи / М. Чепіль // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2583-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості реалізації екологічної освіти в початкових та середніх школахПівденної Європи та з’ясовано перспективи подальших наукових розвідок у даному напрямі засобамиекологічної освіти. Виявлено різноманітність способів, якими країни Південної Європи звертаються доекологічної освіти в системах початкової та середньої школи. З’ясовано, що екологічна освіта є обов’язковоюобластю навчальної програми в початковій та молодшій середній освіті із застосуванням різних підходів, ав ряді випадків у поєднанні з іншими підходами тощо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсередня школаuk_UA
dc.subjectПівденна Європаuk_UA
dc.subjectкурикулумuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації екологічної освіти у початкових та середніх школах Південної Європиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174375-Текст статті-385633-1-10-20190728.pdf283,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.