Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Булавенко, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-27T07:39:22Z | - |
dc.date.available | 2023-10-27T07:39:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Булавенко, С. Особливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти / С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 104-110. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості функціонування освітньо-інформаційного простору спрямованого на формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти. Зокрема розкриваються мета, завдання, структура, особливості взаємозв’язків, напрямки розвитку освітньо-інформаційного простору. Автор описує три модулі-складові освітньо-інформаційного простору фізичний,психологічний та інтелектуальний, а також обмін потоками інформації між усіма учасниками освітнього процесу в навчальному закладі, а також обмін інформацією з зовнішніми структурами. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | освітньо-інформаційний простір | uk_UA |
dc.subject | ІК-блоки | uk_UA |
dc.subject | соціальна активність учнів | uk_UA |
dc.subject | інформаційні потоки | uk_UA |
dc.title | Особливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176114-Текст статті-388826-1-10-20190816.pdf | 411,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.