Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурова, Тетяна-
dc.contributor.authorРябуха, Тетяна-
dc.contributor.authorГостіщева, Наталя-
dc.date.accessioned2023-10-30T08:52:39Z-
dc.date.available2023-10-30T08:52:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГурова, Т. Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів / Т. Гурова, Т. Рябуха, Н. Гостіщева // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 51-56. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2590-
dc.description.abstractУ статті висвітлено можливості медіа освітніх технологій для формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що формування комунікативної компетентності у сучасному інформаційному суспільстві неможливе без урахування потенційних можливостей медіа освітніх технологій.Зокрема, обґрунтовано необхідність введення ресурсів хмарних технологій у процес вивчення англійської мови. Розкрито сутність та етапи роботи у безкоштовному веб-сервісі Google Classroom на заняттях зкурсу “Основна іноземна мова”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмедіа освітні технології;формування комунікативної компетентності; студенти-філологи;uk_UA
dc.subjectпрактичні заняття з англійської мовиuk_UA
dc.subjectформування комунікативної компетентності;uk_UA
dc.subjectстуденти-філологиuk_UA
dc.titleМедіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176053-Текст статті-388715-1-10-20190815.pdf251,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.