Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖорняк, Наталія-
dc.date.accessioned2023-10-30T09:08:46Z-
dc.date.available2023-10-30T09:08:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖорняк, Н. Міжнародний досвід освітніх програм для корінних народів / Н. Жорняк // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2591-
dc.description.abstractУ статті розглянуто міжнародний досвід створення умов та впровадження програм для покращення якості освіти корінних народів, подано характеристику ключових історичних етапів розвитку освіти корінних народів, дано визначення самому поняттю “корінні народи”. Детально вивчено основні напрямки та вжиті стосовно них заходи для забезпечення корінних жителів якісними освітніми можливостями. Особливу увагу приділено аналізу дипломних програм та освітніх проектів Канади та Австралії.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкультурна відповідністьuk_UA
dc.subjectнавчальний центрuk_UA
dc.subjectкорінне населенняuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectспільнотаuk_UA
dc.subjectкультурні відмінностіuk_UA
dc.titleМіжнародний досвід освітніх програм для корінних народівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176048-Текст статті-388705-1-10-20190815.pdf270,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.