Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2591
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жорняк, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T09:08:46Z | - |
dc.date.available | 2023-10-30T09:08:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Жорняк, Н. Міжнародний досвід освітніх програм для корінних народів / Н. Жорняк // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2591 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто міжнародний досвід створення умов та впровадження програм для покращення якості освіти корінних народів, подано характеристику ключових історичних етапів розвитку освіти корінних народів, дано визначення самому поняттю “корінні народи”. Детально вивчено основні напрямки та вжиті стосовно них заходи для забезпечення корінних жителів якісними освітніми можливостями. Особливу увагу приділено аналізу дипломних програм та освітніх проектів Канади та Австралії. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | культурна відповідність | uk_UA |
dc.subject | навчальний центр | uk_UA |
dc.subject | корінне населення | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | спільнота | uk_UA |
dc.subject | культурні відмінності | uk_UA |
dc.title | Міжнародний досвід освітніх програм для корінних народів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176048-Текст статті-388705-1-10-20190815.pdf | 270,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.