Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2594
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зварич, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T09:27:56Z | - |
dc.date.available | 2023-10-30T09:27:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Зварич, І. Формування професіоналізму майбутніх лікарів США : зарубіжний досвід / І. Зварич // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2594 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз формування професіоналізму майбутніх лікарів США, висвітлено підходи до формування майбутніх лікарів, зокрема проаналізовано підходи Джанелл Кокс які необхідні для педагога в процесі викладання навчальних дисциплін, в тому числі і для підготовки майбутніх лікарів у вищих закладах освіти США, саме: толерантності, користування новітніми технологіями, креативності, командної гри,управління он-лайн технологіями, комунікативності, пошуку необхідних ресурсів в Інтернет мережі,безперервного навчання, відчуття темпу вивчення навчальної дисципліни, адаптації до нових студентів та їхніх здібностей вивчати навчальний предмет | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | уміння | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | формування професіоналізму | uk_UA |
dc.subject | вчителі та викладачі | uk_UA |
dc.subject | підходи | uk_UA |
dc.subject | навчальний предмет | uk_UA |
dc.subject | вищий заклад освіти | uk_UA |
dc.subject | сучасний розвиток | uk_UA |
dc.subject | рівень якості | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | Формування професіоналізму майбутніх лікарів США : зарубіжний досвід | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176046-Текст статті-388701-1-10-20190815.pdf | 273 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.