Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗварич, Ірина-
dc.date.accessioned2023-10-30T09:27:56Z-
dc.date.available2023-10-30T09:27:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗварич, І. Формування професіоналізму майбутніх лікарів США : зарубіжний досвід / І. Зварич // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2594-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз формування професіоналізму майбутніх лікарів США, висвітлено підходи до формування майбутніх лікарів, зокрема проаналізовано підходи Джанелл Кокс які необхідні для педагога в процесі викладання навчальних дисциплін, в тому числі і для підготовки майбутніх лікарів у вищих закладах освіти США, саме: толерантності, користування новітніми технологіями, креативності, командної гри,управління он-лайн технологіями, комунікативності, пошуку необхідних ресурсів в Інтернет мережі,безперервного навчання, відчуття темпу вивчення навчальної дисципліни, адаптації до нових студентів та їхніх здібностей вивчати навчальний предметuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectформування професіоналізмуuk_UA
dc.subjectвчителі та викладачіuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.subjectнавчальний предметuk_UA
dc.subjectвищий заклад освітиuk_UA
dc.subjectсучасний розвитокuk_UA
dc.subjectрівень якостіuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleФормування професіоналізму майбутніх лікарів США : зарубіжний досвідuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176046-Текст статті-388701-1-10-20190815.pdf273 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.