Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2605
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мудра, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T13:37:13Z | - |
dc.date.available | 2023-10-30T13:37:13Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Мудра, С. Фортепіанний романс: особливості жанрової стилістики / С. Мудра // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 153-157. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2605 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються фортепіанні романси українських композиторів (М. Калачевського,М. Лисенка, М. Ластовецького) і оглядово російських, яких є значно більше. Вказано на пісенно-побутовекоріння жанру, який належить до ліричних. Звідси випливає загальна тенденція домінування наспівності якосновного чинника образної семантики. Проаналізовані зразки свідчать про використання композиторамиХІХ – ХХ століть деяких типових виражальних засобів і прийомів, а також про індивідуальні художньо-естетичні трактування спільного романсового підґрунтя. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | романс | uk_UA |
dc.subject | композитор | uk_UA |
dc.subject | фортепіанний твір | uk_UA |
dc.subject | жанр | uk_UA |
dc.subject | пісенність | uk_UA |
dc.title | Фортепіанний романс: особливості жанрової стилістики | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176198-Текст статті-388961-1-10-20190817.pdf | 240,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.