Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/260
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григор’єва, Алла | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:01:20Z | - |
dc.date.available | 2021-12-07T11:01:20Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Григор’єва, Алла. Розвиток творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі вивчення фахових дисциплін / А. Григор'єва. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 107-112. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/260 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено психолого-педагогічні основи формування понять “творчість” та “творча особистість”. Акцентовано увагу на дослідженні творчості як процесу поєднання двох підходів: процесуального – дослідження фаз, станів та результатів перетворення предмета творчості та особистісного – дослідження суб’єкта творчої діяльності, його потреб, мотивів, знань, умінь, навичок, властивостей, самосвідомості, емоцій, почуттів. Запропоновано різні аспекти феноменології творчості, що відображені в поняттях творчого потенціалу, творчої активності, творчого мислення, творчих здібностей, творчої індивідуальності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | творчий процес | uk_UA |
dc.subject | творча особистість | uk_UA |
dc.subject | творчий потенціал | uk_UA |
dc.subject | фахові дисципліни | uk_UA |
dc.title | Розвиток творчого потенціалу майбутнього учителя технологій у процесі вивчення фахових дисциплін | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
126463-Алла Григор’єва-270199-1-10-20180320.pdf | 240,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.