Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2611
Назва: | Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти |
Автори: | Шемигон, Наталія |
Ключові слова: | індивідуалізація варіативність інклюзивний освітній простір компоненти адаптивність безбар’єрність |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Шемигон, Н. Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти / Н. Шемигон // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто питання організації адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти України, розкрито поняття “освітній простір”, “інклюзивний освітній простір”. Проаналізовано та визначено компоненти адаптивного інклюзивного простору, що забезпечують адаптацію студентів з особливими потребами до умов навчання у закладі вищої освіти, та їх реалізацію у вітчизняній системі вищої школи.Досліджено ефективність адаптивних можливостей інклюзивного освітнього простору, що перебуває взалежності від взаємодії та наповненості компонентів, що входять до його складу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2611 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176051-Текст статті-388711-1-10-20190815.pdf | 240,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.