Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2611
Назва: Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти
Автори: Шемигон, Наталія
Ключові слова: індивідуалізація
варіативність
інклюзивний освітній простір
компоненти
адаптивність
безбар’єрність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шемигон, Н. Організація адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти / Н. Шемигон // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання організації адаптивного інклюзивного простору у закладах вищої освіти України, розкрито поняття “освітній простір”, “інклюзивний освітній простір”. Проаналізовано та визначено компоненти адаптивного інклюзивного простору, що забезпечують адаптацію студентів з особливими потребами до умов навчання у закладі вищої освіти, та їх реалізацію у вітчизняній системі вищої школи.Досліджено ефективність адаптивних можливостей інклюзивного освітнього простору, що перебуває взалежності від взаємодії та наповненості компонентів, що входять до його складу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2611
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176051-Текст статті-388711-1-10-20190815.pdf240,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.