Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородиська, Віолета-
dc.date.accessioned2023-11-02T12:00:17Z-
dc.date.available2023-11-02T12:00:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГородиська, Віолета. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до впровадження сучасних естетотерапевтичних технологій / В. Городиська // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 80-83. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2627-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано важливість опанування навчальної дисципліни “Естетотерапія” майбутнімивихователями вітчизняних закладів дошкільної освіти (далі – ЗДО); розкрито її зміст та значення; висвітленозасоби й види естетотерапії у закладах дошкільної освіти, мотивовано дошкільних педагогів до розробкивласних естетотерапевтичних технологій з метою підвищення професійної компетентності.Висвітлено теоретичні та практичні складові навчальної дисципліни “Естетотерапія” у підготовцімайбутніх вихователівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectестетотерапіuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectестетотерапевичні технології: арт-терапія, казкотерапія,музикотерапіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectвиховательuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до впровадження сучасних естетотерапевтичних технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179412-Текст статті-397543-1-10-20191001.pdf687,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.