Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадільська, Галина-
dc.date.accessioned2023-11-02T13:15:26Z-
dc.date.available2023-11-02T13:15:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗадільська, Галина. Когнітивно-комунікативний підхід до навчального монологу та діалогу мовлення студентів-філологів / Г. Задільська // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики навчання студентів-філологів ЗВО монологічного та діалогічного мовлення. Розглядаються особливості застосування сучасних методів навчання монологічного та діалогічного мовлення, як невід’ємної складової професійної компетентності майбутніх вчителів, за допомогою адекватної організації навчальних занять і запровадження інтерактивних видів аудиторних робіт; обґрунтовується доцільність і необхідність розвитку вмінь і навичок іншомовного спілкування у студентів-філологів ЗВО за сучасних умов інтеграції в міжнародний освітній простірuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсучасні педагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectкогнітивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectкогнітивно-комунікативна методикаuk_UA
dc.subjectмовна системаuk_UA
dc.subjectонологічне та діалогічне мовленняuk_UA
dc.subjectстуденти-філологи ЗВОuk_UA
dc.titleКогнітивно-комунікативний підхід до навчального монологу та діалогу мовлення студентів-філологівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179342-Текст статті-397381-1-10-20190930.pdf535,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.