Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Задільська, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-02T13:15:26Z | - |
dc.date.available | 2023-11-02T13:15:26Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Задільська, Галина. Когнітивно-комунікативний підхід до навчального монологу та діалогу мовлення студентів-філологів / Г. Задільська // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2630 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики навчання студентів-філологів ЗВО монологічного та діалогічного мовлення. Розглядаються особливості застосування сучасних методів навчання монологічного та діалогічного мовлення, як невід’ємної складової професійної компетентності майбутніх вчителів, за допомогою адекватної організації навчальних занять і запровадження інтерактивних видів аудиторних робіт; обґрунтовується доцільність і необхідність розвитку вмінь і навичок іншомовного спілкування у студентів-філологів ЗВО за сучасних умов інтеграції в міжнародний освітній простір | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | сучасні педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | когнітивні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | когнітивно-комунікативна методика | uk_UA |
dc.subject | мовна система | uk_UA |
dc.subject | онологічне та діалогічне мовлення | uk_UA |
dc.subject | студенти-філологи ЗВО | uk_UA |
dc.title | Когнітивно-комунікативний підхід до навчального монологу та діалогу мовлення студентів-філологів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179342-Текст статті-397381-1-10-20190930.pdf | 535,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.