Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорозова, Оксана-
dc.date.accessioned2023-11-03T08:33:33Z-
dc.date.available2023-11-03T08:33:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМорозова, Оксана. Визначення поняття "компетентність": зарубіжний та вітчизняний підхід / О. Морозова // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 145-149. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2638-
dc.description.abstractУ статті визначено та обґрунтовано поняття “компетентність”. Проаналізовано праці британських,американських, російських та вітчизняних науковців, які досліджували цю тематику. Розкрито різні підходидо тлумачення вище вказаного поняття, а також їх взаємозв’язок. На основі розглянутих наукових досліджень,бачимо, що відбувається постійний перегляд сутності поняття. Ми з’ясували, що поняття компетентність вживається найбільше в галузі освіти, особливо у нашій країні. Тому виявлено першочерговість цього питанняу модернізації системи вищої освіти у світлі вимог сучасної концепціїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectбританський підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectконцепції компетентностіuk_UA
dc.subjectамериканський підхідuk_UA
dc.titleВизначення поняття "компетентність": зарубіжний та вітчизняний підхідuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179481-Текст статті-397734-1-10-20191001.pdf590,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.