Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2640
Назва: | Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого - педагогічна умова вдосконалення музично - виконавської майстерності студентів закладів вищої освіти |
Автори: | Савлук, Ірина |
Ключові слова: | студентство професійна підготовка мотиваційна складова психолого-педагогічна умова музично-виконавська майстерність |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Савлук, Ірина. Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого - педагогічна умова вдосконалення музично - виконавської майстерності студентів закладів вищої освіти / І. Савлук // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється зміст психолого-педагогічних умов (когнітивних, асертивних, аналітично-рефлексивних, інтеграційних, креативних), необхідних для формування у студентів вмінь повноцінного сприймання та переконливого художньо-виконавського втілення музичних творів. Виділяються найбільшважливі групи позитивних мотивів, що впливають на формування стану психічної готовності до публічного виступу. У змісті мотиваційної складової автор поєднує наступні аспекти музично-виконавської підготовки: цілеспрямоване педагогічне керівництво, самостійну виконавську підготовку студента, співтворчу діяльність викладача та студента у процесі побудови виконавської концепції музичного твору. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2640 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179419-Текст статті-397557-1-10-20191001.pdf | 585,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.