Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2640
Назва: Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого - педагогічна умова вдосконалення музично - виконавської майстерності студентів закладів вищої освіти
Автори: Савлук, Ірина
Ключові слова: студентство
професійна підготовка
мотиваційна складова
психолого-педагогічна умова
музично-виконавська майстерність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Савлук, Ірина. Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого - педагогічна умова вдосконалення музично - виконавської майстерності студентів закладів вищої освіти / І. Савлук // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється зміст психолого-педагогічних умов (когнітивних, асертивних, аналітично-рефлексивних, інтеграційних, креативних), необхідних для формування у студентів вмінь повноцінного сприймання та переконливого художньо-виконавського втілення музичних творів. Виділяються найбільшважливі групи позитивних мотивів, що впливають на формування стану психічної готовності до публічного виступу. У змісті мотиваційної складової автор поєднує наступні аспекти музично-виконавської підготовки: цілеспрямоване педагогічне керівництво, самостійну виконавську підготовку студента, співтворчу діяльність викладача та студента у процесі побудови виконавської концепції музичного твору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2640
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179419-Текст статті-397557-1-10-20191001.pdf585,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.