Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2641
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сливка, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-03T09:32:32Z | - |
dc.date.available | 2023-11-03T09:32:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Сливка, Лариса. Використання досвіду польських науковців у моніторинговому дослідженні готовності майбутніх учителів до здоров'язбережувальної діяльності у школі / Л. Сливка // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2641 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено авторський досвід творчого використання надбань польських вчених у змістовому наповненні моніторингового дослідження самооцінки студентів третього курсу і магістрів спеціальності “Початкова освіта” ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” (ПНУ) уконтексті їхньої готовності до реалізації здоров’язбережувальної діяльності у школі. Питання розробленої анкети підбиралися таким чином, щоб виявити мотиваційно-ціннісний, когнітивний та процесуальний компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до промоції здоров’я і формування здоровогоспособу життя учнів. З’ясовано, що, на відміну від третьокурсників, у магістрів знання щодо методологічнихі професійно-теоретичних аспектів здоров’язбереження дітей та молоді сформовано у систему. Щодо вмінь проектувати виховні заходи здоров’язбережувальної тематики, то 68% опитаних магістрів значно більше студентів оцінили свій рівень як високий, серед третьокурсників таких виявилося 34%. “Достатньо” і“низько” оцінили свої практичні навички відповідно 30% і 2% магістрів та 38% і 28% студентів третьогокурсу. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Республіка Польща | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | моніторингове дослідження | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителів | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | промоція здоров’я | uk_UA |
dc.title | Використання досвіду польських науковців у моніторинговому дослідженні готовності майбутніх учителів до здоров'язбережувальної діяльності у школі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179343-Текст статті-397383-1-10-20190930.pdf | 610,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.