Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСливка, Лариса-
dc.date.accessioned2023-11-03T09:32:32Z-
dc.date.available2023-11-03T09:32:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСливка, Лариса. Використання досвіду польських науковців у моніторинговому дослідженні готовності майбутніх учителів до здоров'язбережувальної діяльності у школі / Л. Сливка // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2641-
dc.description.abstractУ статті висвітлено авторський досвід творчого використання надбань польських вчених у змістовому наповненні моніторингового дослідження самооцінки студентів третього курсу і магістрів спеціальності “Початкова освіта” ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” (ПНУ) уконтексті їхньої готовності до реалізації здоров’язбережувальної діяльності у школі. Питання розробленої анкети підбиралися таким чином, щоб виявити мотиваційно-ціннісний, когнітивний та процесуальний компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до промоції здоров’я і формування здоровогоспособу життя учнів. З’ясовано, що, на відміну від третьокурсників, у магістрів знання щодо методологічнихі професійно-теоретичних аспектів здоров’язбереження дітей та молоді сформовано у систему. Щодо вмінь проектувати виховні заходи здоров’язбережувальної тематики, то 68% опитаних магістрів значно більше студентів оцінили свій рівень як високий, серед третьокурсників таких виявилося 34%. “Достатньо” і“низько” оцінили свої практичні навички відповідно 30% і 2% магістрів та 38% і 28% студентів третьогокурсу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectРеспубліка Польщаuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectмайбутні учителіuk_UA
dc.subjectмоніторингове дослідженняuk_UA
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителівuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна діяльністьuk_UA
dc.subjectпромоція здоров’яuk_UA
dc.titleВикористання досвіду польських науковців у моніторинговому дослідженні готовності майбутніх учителів до здоров'язбережувальної діяльності у школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179343-Текст статті-397383-1-10-20190930.pdf610,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.