Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2647
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янь, Лінь | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-03T11:07:06Z | - |
dc.date.available | 2023-11-03T11:07:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Янь, Лінь. Методика формування готовності майбутніх учителів музики до художньо-інтерпретаційної діяльності / Л. Янь // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 160-164. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2647 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поетапну методику формування готовності майбутніх учителів музики дохудожньо-інтерпретаційної діяльності. Мета першого (установчо-інформаційного) етапу полягала у зацікавленні студентів художньо-інтерпретаційною діяльністю. Другий (діяльнісно-орієнтований) етап спрямовувався на збагачення студентів знаннями про професійну значущість вокального мистецтва, набуттявідповідних знань, розвиток умінь і навичок, що визначають успішність художньо-інтерпретаційноїдіяльності. На третьому (творчо-самостійному) етапі вирішувались такі основні завдання: розширити і збагатити художньо-виконавський тезаурус студентів; активізувати їх здатність до творчого самовираження у педагогічній і виконавській діяльності; забезпечити реалізацію набутого досвіду художньо-інтерпретаційної діяльності в самостійній роботі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | вокальне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | виконавство | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.title | Методика формування готовності майбутніх учителів музики до художньо-інтерпретаційної діяльності | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179485-Текст статті-397740-1-10-20191001.pdf | 587,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.