Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнь, Лінь-
dc.date.accessioned2023-11-03T11:07:06Z-
dc.date.available2023-11-03T11:07:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯнь, Лінь. Методика формування готовності майбутніх учителів музики до художньо-інтерпретаційної діяльності / Л. Янь // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 160-164. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2647-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поетапну методику формування готовності майбутніх учителів музики дохудожньо-інтерпретаційної діяльності. Мета першого (установчо-інформаційного) етапу полягала у зацікавленні студентів художньо-інтерпретаційною діяльністю. Другий (діяльнісно-орієнтований) етап спрямовувався на збагачення студентів знаннями про професійну значущість вокального мистецтва, набуттявідповідних знань, розвиток умінь і навичок, що визначають успішність художньо-інтерпретаційноїдіяльності. На третьому (творчо-самостійному) етапі вирішувались такі основні завдання: розширити і збагатити художньо-виконавський тезаурус студентів; активізувати їх здатність до творчого самовираження у педагогічній і виконавській діяльності; забезпечити реалізацію набутого досвіду художньо-інтерпретаційної діяльності в самостійній роботі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвокальне мистецтвоuk_UA
dc.subjectінтерпретаціяuk_UA
dc.subjectвиконавствоuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.titleМетодика формування готовності майбутніх учителів музики до художньо-інтерпретаційної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179485-Текст статті-397740-1-10-20191001.pdf587,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.