Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2653
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВихрущ, Віра-
dc.contributor.authorКозловський, Юрій-
dc.date.accessioned2023-11-07T13:06:13Z-
dc.date.available2023-11-07T13:06:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВихрущ, Віра. Регіональні особливості університетської освіти та імперативи неперервної освітньої політики Канади / В. Вихрущ, Ю. Козловський // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2653-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано стратегії розвитку університетської освіти Канади на федеральному та провінційному рівнях, її реалізацію у контексті неперервної освіти. На державному рівні визначено чотири основні імперативи неперервної освіти: навчання і розвиток у період раннього дитинства; система освіти,що охоплює від початкового до рівня середньої загальноосвітньої школи; професійна освіта; навчаннядорослих та розвиток умінь і навичок. На регіональному рівні на основі комплексного поєднання основних імператив із ініціативами та програмами інших міністерств й провінційного уряду університети пропонують комбіноване навчання (в аудиторії і на виробництві), додаткові програми: базової освіти дорослих, розвивальної освіти, виробничого учнівства, технічної та фахової підготовки, програми неперервної професійної освіти, підготовчі програми для вступу до університету; однорічні сертифіковані та дворічнідипломовані програми підготовки за різними напрямами, інтегровані програми із отриманням диплома коледжу та університету. Проблемою для університетської освіти є визнання та оцінювання попереднього навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectуніверситетська освітаuk_UA
dc.subjectконструктивне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectімперативи освітньої політики Канадиuk_UA
dc.subjectфедеральний та регіональний рівень освітньої політики Канадиuk_UA
dc.titleРегіональні особливості університетської освіти та імперативи неперервної освітньої політики Канадиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
173860-Текст статті-404246-1-10-20191029.pdf294,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.