Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2655
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дибкова, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-07T13:36:22Z | - |
dc.date.available | 2023-11-07T13:36:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Дибкова, Людмила. Перспективи електронного навчання у 21 столітті за допомогою застосування мобільних девайсів / Л. Дибкова // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 50-54. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2655 | - |
dc.description.abstract | Мобільні пристрої представили нове покоління освітніх інструментів, які надають змогу творчовикористовувати миттєвий доступ до багатства Інтернет-ресурсів. Ці пристрої є відносно новимінструментом у педагогічному арсеналі викладачів, які мають великий потенціал можливостей для розширення дистанційного навчання. З одного боку, викладачі та студенти дуже позитивно ставляться до цих пристроїв, з іншого боку, є кілька перешкод. Упровадження мобільних пристрої у процес навчання все ще знаходиться на початковому етапі, важливо підкреслити проблеми, що перешкоджають системним змінам.У цій статті розглядаються переваги, проблеми та можливий потенціал упровадження мобільних пристроїву навчальний процес. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | мобільне навчання | uk_UA |
dc.subject | мобільні пристрої | uk_UA |
dc.subject | Інтернет технології | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.title | Перспективи електронного навчання у 21 столітті за допомогою застосування мобільних девайсів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
182054-Текст статті-404279-1-10-20191029.pdf | 289,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.