Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДибкова, Людмила-
dc.date.accessioned2023-11-07T13:36:22Z-
dc.date.available2023-11-07T13:36:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДибкова, Людмила. Перспективи електронного навчання у 21 столітті за допомогою застосування мобільних девайсів / Л. Дибкова // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 50-54. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2655-
dc.description.abstractМобільні пристрої представили нове покоління освітніх інструментів, які надають змогу творчовикористовувати миттєвий доступ до багатства Інтернет-ресурсів. Ці пристрої є відносно новимінструментом у педагогічному арсеналі викладачів, які мають великий потенціал можливостей для розширення дистанційного навчання. З одного боку, викладачі та студенти дуже позитивно ставляться до цих пристроїв, з іншого боку, є кілька перешкод. Упровадження мобільних пристрої у процес навчання все ще знаходиться на початковому етапі, важливо підкреслити проблеми, що перешкоджають системним змінам.У цій статті розглядаються переваги, проблеми та можливий потенціал упровадження мобільних пристроїву навчальний процес.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectмобільне навчанняuk_UA
dc.subjectмобільні пристроїuk_UA
dc.subjectІнтернет технологіїuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.titleПерспективи електронного навчання у 21 столітті за допомогою застосування мобільних девайсівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182054-Текст статті-404279-1-10-20191029.pdf289,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.