Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2656
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Загорулько, Марина | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-07T13:43:29Z | - |
dc.date.available | 2023-11-07T13:43:29Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Загорулько, Марина. Методологія визначення сукупності дидактичних умов формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школи / М. Загорулько // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 137-151. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2656 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються питання методології визначення сукупності дидактичних умов (провідної та супідрядних), формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школи упроцесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, проаналізовано методологічні підходи реалізація та урахування положень яких уможливлює дефініціацію досліджуваних дидактичних умов: провідна дидактична умова та супідрядні дидактичні умови | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | дослідницько-діагностичні уміння | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі початкової школи | uk_UA |
dc.subject | дидактичні умови | uk_UA |
dc.subject | методологія; | uk_UA |
dc.title | Методологія визначення сукупності дидактичних умов формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
182365-Текст статті-404998-1-10-20191031.pdf | 260,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.