Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагорулько, Марина-
dc.date.accessioned2023-11-07T13:43:29Z-
dc.date.available2023-11-07T13:43:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗагорулько, Марина. Методологія визначення сукупності дидактичних умов формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школи / М. Загорулько // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 137-151. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2656-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання методології визначення сукупності дидактичних умов (провідної та супідрядних), формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школи упроцесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, проаналізовано методологічні підходи реалізація та урахування положень яких уможливлює дефініціацію досліджуваних дидактичних умов: провідна дидактична умова та супідрядні дидактичні умовиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдослідницько-діагностичні умінняuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиuk_UA
dc.subjectдидактичні умовиuk_UA
dc.subjectметодологія;uk_UA
dc.titleМетодологія визначення сукупності дидактичних умов формування дослідницько-діагностичних умінь у майбутніх вчителів початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182365-Текст статті-404998-1-10-20191031.pdf260,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.