Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2659
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХижняк, Інна-
dc.contributor.authorЛяшов, Назар-
dc.date.accessioned2023-11-09T08:04:42Z-
dc.date.available2023-11-09T08:04:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХижняк, Інна. Психолінгвістичні умови сприймання й розуміння студентами-філологами тексту художнього твору / І. Хижняк, Н. Ляшов // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці стuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2659-
dc.description.abstractУ статті показано багатоплановість поняття “текст”, звернено увагу на психолінгвістичну специфіку дослідження тексту, проведено паралелі із методикою навчання літератури, яка потребує ефективного сприймання та розуміння тексту художнього твору. Автори обґрунтували важливість дотримання таких психолінгвістичних умов сприймання й розуміння художнього тексту під час фахової підготовки майбутніх учителів-філологів: урахування психолінгвістичних класифікацій текстів під час укладання навчальної програми з літератури; застосування системи завдань на конструктивне та продуктивне відтворення студентами змісту художнього тексту; системне використання перекладу фрагментів виучуваного художнього тексту зарубіжної літератури.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.subjectзарубіжна літератураuk_UA
dc.subjectхудожній твірuk_UA
dc.subjectпсихолінгвістичні умовиuk_UA
dc.subjectстуденти-філологиuk_UA
dc.titleПсихолінгвістичні умови сприймання й розуміння студентами-філологами тексту художнього творуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
173369-Текст статті-404247-1-10-20191029.pdf386,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.