Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2663
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаран, Олександра-
dc.contributor.authorШаран, Володимир-
dc.date.accessioned2023-11-09T13:19:20Z-
dc.date.available2023-11-09T13:19:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШаран, Олександра. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування методико-математичної компетентності майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти / О. Шаран, В. Шаран // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 55-59. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2663-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано важливу роль використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі вищого педагогічного навчального закладу. Охарактеризовано основні педагогічні технології, які сприяють ефективному формуванню методико-математичної компетентності студентів – майбутніх учителів початкових класів та вихователів дітей дошкільного віку, зокрема, виділено: технологію проблемного навчання, технологію розвитку критичного мислення, інтерактивну технологію, технологію майндмеппінгу,інформаційно-комунікаційну технологію та ін.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectметодико-математична компетентність;uk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectінноваційні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectучителі початкової школиuk_UA
dc.subjectвихователі дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleВикористання інноваційних освітніх технологій у процесі формування методико-математичної компетентності майбутніх фахівців початкової та дошкільної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182055-Текст статті-404281-1-10-20191029.pdf993,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.