Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадім'янова, Тетяна-
dc.contributor.authorЧепелюк, Анна-
dc.date.accessioned2023-11-09T13:35:36Z-
dc.date.available2023-11-09T13:35:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНадім'янова, Тетяна. Інноваційні підходи у фізичному вихованні учнів початкової школи / Т. Надім'янова, А. Чепелюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 60-65. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2664-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність інноваційних підходів у системі фізичного виховання учнів початкової школи, яка має великі можливості для розв’язання завдань здоров’язбереження, розвитку творчої особистості, самореалізації, самовдосконалення, формування інтересу до фізичної культури та спорту, активної рухової діяльності. Розглянуто зміст навчальних програм з фізичної культури, що мають інноваційну складову. Проаналізовано авторські методики вітчизняних науковців, які в організації фізичного виховання одним із шляхів його вдосконалення вбачають інноваційні технології, що сприятимуть покращенню здоров’я учнів різновікових груп, зменшуватимуть втомлюваність, підвищуватимуть продуктивність розумової праці.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфізкультурно-оздоровча роботаuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectінноваційний підхідuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи у фізичному вихованні учнів початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
182056-Текст статті-404283-1-10-20191029.pdf369,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.